Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Alla dessa fel... >.<

Postat av hejviktor den 6 Juni 2009, 14:09
10 kommentarer · 51 träffar
Jag blir tokig.. Inget funkar ju.. :S

På craparenan (Spelarenan) så när jag ska byta alias (nick) så trycker jag först "ändra alias" som man ska, sedan när jag skrivit in nya accet, utan otillåtna tecken osv, så trycker jag "Spara"...
Och inte ett skit händer... Försökt i flera dagar... Jag är premium t.o.m.

Högst upp i högra hörnet står det "VOIPLAY Verifieringen misslyckades" fastän VoiPlay är igång startat, oavsett hur jag gör står det så i hörnet. Trycker jag på där det står "Voiplay verifi..." Så kommer det upp att man kan försöka igen eller ladda ner det igen, trycker jag på någon av dessa händer INGEN TING...
Jag kan skapa gathers, jag kan joina publics... Men inte detta...

Jag har fler liknande fall, om jag går in på steam kan jag klicka på hälften av sakerna, klickar jag mig in på vissa saker händer absolut ingenting, kan inte byta namn på steam eller nått.

Jag blir tokig... Är det ett virus? Tror inte det, sökt igenom med 2 olika Virusprogramm. Snälla hjälp..

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..