Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

ANG steam

Postat av roba den 24 Maj 2009, 19:59
7 kommentarer · 181 träffar
hejhej, det är så att jag ska köpa CS 1.6 över steam med hjälp utav mitt visa kort! Det är ett helt vanligt kort som går att handla vart som helst förutom på steam, när jag har fyllt i dom korrekta uppgifterna och trycker på "KÖP" så kommer det här upp:

"Ditt köp har inte slutförts. Dina kreditkortuppgifter har nekats av din bank.

Observera att banken i vissa fall kan "reservera" summan på ditt konto, men den kommer inte att debiteras. När du har läst informationen nedan, och om du anser att ditt kort har nekats av fel orsak, kan du prova att genomföra köpet igen."

Någon som har någon aning om vad som är felet? Har som sagt ett helt vanligt Visa kort som jag fått utav min bank Nordea och jag har ca 300 :- på kortet, det är jag 100% säker på.
Är väldigt tacksam ifall någon har någon aning om varför det är såhär, eller ifall ni själva varit med om detsamma och löst det på nåt sätt, har förövrigt läst på www.steampowered.com och i det forumet där, men det finns inget vettigt svar.

Tack på förhand!

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..