Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

steam uppdateringen

Postat av Icecube^^^ den 23 Oktober 2008, 19:04
22 kommentarer · 107 träffar
Den nya update'n har verkligen chockerat varje cs spelare landet över... vissa säger att det är coolt och nice med nya uppdateringen men en extrem massa säger att de suger satan helt ärligt sagt... För er som inte förstått vad som har hänt så är den nya update'n om scoreboarden helt enkelt... Det gör så att man ser din "profil" bild på steam(friends) och är lite mer luft i sjävla scoreboarden... För att kunna se den nya scoreboarden så måste du ha minst 1024 i upplösning och sen är det även så att med uppdateringen så har cl_updaterate'n bytts om till orginal settings och på varje server jag varit inne på har det klagats om lagg... sätt cl_updaterate på 100 istället för 20 och byt till 1024 i upplösning så ser du skillnaden, själv tycker jag personligen att update'n är riktigt meningslös och är ännu ett riktigt bakslag för steam's "merit" lista om dom nu har någon..

Själv säger jag ta mig tillbaka till 1.3 / Oldschool versionerna där allt flöt och det inte var massa update's varje sekund...

SKÄRPNING STEAM! SKÄRPNING

Skriv vad ni tycker om steam och deras nya update

Over N' Out / MVH ICECUBE
Föregående tråd
Nästa tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..