Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skumma problem med Steam

Postat av KHEEJS den 11 Augusti 2008, 13:42
7 kommentarer · 267 träffar
Hej!

För att gå rakt på sak har jag problem med steam, ett lite halvskumt problem. Spelade senast igårkväll, då fungerade allt perfekt. Men idag när jag skulle starta steam fick det inte kontakt med internet. Har startat om routern och hela 'systemet' och startat om datorn.

Jag prövade att starta Steam i Offline-mode, jag kunde då starta CS och joina en server som jag hade på favoriter, men jag kunde inte söka efter nya servrar då det bara står att jag var i Offline-mode.

Sen tänkte jag att det kanske fungerar på ett annat account. Loggade ut och då kom det bara upp en ruta att jag inte kan använda Steam innan det har fått kontakt med internet.

http://data.fuskbugg.se/skalma n01/felruta.JPG

Misstänker att det kan vara något med portarna i routern. Är det några speciella portar som ska vara öppna för Steam? Har endast 27015/27016 för Dedicated Server öppnat.

Är tacksam för svar

Mvh KHEEJS

edit: Såg en annan tråd att alla har samma problem, och här har jag setat hela morgonen och försökt med alla möjliga sjuka saker.

Aja, :FAIL
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..