1
Problem med att connecta till Steam
Postat av wokie den 17 Juli 2008, 18:54
3 kommentarer · 203 träffar
Under några dagar så har mitt Steam inte lyckats logga in. Jag får upp en varning där det står att Steam har svårt att connecta med Steams servrar. Detta händer helatiden, har försökt att ta bort ClientRegistry.blob osv. även ominstallerat Steam, men får samma fel ändå. Har även formaterat om nu vilket skulle behövts i vilket fall som helst, men får fortfarande samma problem med inloggningen.
Läste någonstans att vissa deddikerade CS-servrar har haft samma problem med kontakten till någon masterserver.
Har försökt att kolla på Steams hemsida också, men när jag ska försöka komma in på Supportdelen så kommer jag inte in. Har letat i deras forum också, men inte hittat något.
Om det är någon som upplever samma problem eller vet hur man kan lösa det så vore jag mycket tacksam för hjälp.
Läste någonstans att vissa deddikerade CS-servrar har haft samma problem med kontakten till någon masterserver.
Har försökt att kolla på Steams hemsida också, men när jag ska försöka komma in på Supportdelen så kommer jag inte in. Har letat i deras forum också, men inte hittat något.
Om det är någon som upplever samma problem eller vet hur man kan lösa det så vore jag mycket tacksam för hjälp.