Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

mitt dod:s???

Postat av niikZ den 3 Maj 2008, 17:53
5 kommentarer · 130 träffar
hej Mitt day of defeat:Source har börjat lagga ur... har varit så här i en vecka ungefär nu. man spelar 10 minuter-en kvart sen så plötsligt bara laggar ljudet fast lite och det låter likadant hela tiden i kanske 3 sekunder. sen kommer man till skrivbordet och så står det: hl2.exe har slutat att fungera. sen är man på skrivbordet och spelet har stängt av sig... så får man gå in i det och in på en server sen efter 10 minuter-en kvart igen så...

2 gånger har det också blivit som de brukar bli, bara att ljudet laggar och låter likadant lite längre, men de låter mycket mer "intensivt" alltså att de låter likadant hela tiden som de gjorde precis när de "lagga ur" men mer intensivt. högre, mer bas i ljudet. och sen blir det blåskärm så står det massa vit text...
sen efter de startar datorn om... men de här sista med blåskärm har bara hänt 2-3 gånger..

kan också tillägga att vi hade klockat min processor, Intel Q6600, till 3.2 GHz och tempen var ok. runt 40... men för ungefär en vecka sen när jag startade datorn så ..BRUKAR det komma upp moderkorts tillverkarens logga, stå lite grå text och så innan Windows kommer igång.. men då för en vecka sen ungefär stod de nånting me AMI Corporations eller nåt sen stog det: you overclocking failed. sen fick man välja om man ville starta med default inställningar eller försöka igen som överklockat. jag testade starta om datorn om de blev vanligt då men det blev samma och när jag valde att man ville försöka starta me överklockingen "på" så bara startade den om igen så man var tvungen att ta "starta med default inställningar" och då gjorde jag det. och nu har jag kollat i Everest, AI Suite och lite andra datorfakta program och det verkar som datorn "klockat ner" sig för nu visar den att den är på "bara" 2.4 GHz till skillnad från 3.2 som den var som överklockad.... men de här dod:s problemen började några dagar innan de här med överklockning-grejen hängde sig...
men mitt problem är iaf hur jag ska få bort de där problemen med DoD:S, de andra, överklockningen kan ni bara skriva va ni tror hände eller något.

och ja, jag har testat att installera om DoD:S.
och datorn borde det ju inte vara nåt fel på för DOD:S! datorn är: geforce 8800gtx, intel q6600, 2gb ram 1066 mhz, vista ultimate 64-bit..
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar