Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

rutorna är helt tomma! (steam)

Postat av niikZ den 18 Januari 2008, 23:52
35 kommentarer · 140 träffar
HEJ jag köpte day of defeat för några månader sen och när jag installerade det och allt var klart så är alla rutor där det ska stå nånting i helt tomma, t.ex när man ska installera något spel brukar det ju stå "next" och "cancel" i några rutor. men för mig e dom helt tomma så jag fick gissa mig fram... och nu har ja testat o installera steam och halflife2 me en kompis skiva, men det är samma problem.. SNÄLLA JA BEHÖVER HJÄLP JAG BLEV SÅ JÄ**A SUGEN PÅ CSS OCH DOD O HL2....

http://pici.se/pictures/WGwcli NXB.jpg uppmärksamma att jag högerklickat på Day of Defeat i lsitan, och i undermenyn syns ju ingenting, det är det som är mitt problem!

vet nån va problemet är??? eftersom ja har testat med TVÅ olika skivor men de e samma problem.........???

min dator är: intel q6600,2gb ram, geforce 8800gtx, vista ultimate 64-bit (kanske e de som är problemet lr???? )

obs: sry, är helt ny på sidan,reggade mig för detta problem, och ja såg inte att man kunde redigera så sry för mitt inlägg här under..

toch där uppe där det är 5 rutor, så står det inte heller något i dom, det ska stå typ "My Games" i en av dom och "shop" i nån annan...

vet nån va problemet är??? eftersom ja har testat med TVÅ olika skivor men de e samma problem.........???

behöver hjälp!!

alltså, alla rutor där det ska stå nån text i är helt tomma, det gäller i allt osm har med steam att göra!

BEHÖVER HJÄLP!!
Föregående tråd
Nästa tråd

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..