Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Konstigt prob:/

Postat av snyftis den 19 September 2007, 15:38
3 kommentarer · 40 träffar
Tjo tjena igen fb, har ett litet problem med nya spel jag skaffar, ( vanligtvis DEMOS/beta)

På det nya quake wars är det lite underligt, i menün funkar det helt ok osv, ser allt, men sen INGAME ser jag bara svart, jag ser ammo och sånt, men allt de andra är svart, men då kmr det skumma ! när jag "siktar in" med ett vapen, DÅ SER JAG hela spelet, skit snygg grafik osv,

Vad kan problemet vara? har testat ändra lite grafik-inställningar utan "succes"

Sen det här nya spelet bioshock (demo) är det lite underligare på, då ser jag menyn, men inte själva "pilen" men sen så träffar jag rätt med den onsynliga pilen och spelet startas " för-introt" funkar perfa men när spelet startar så ser jag bara "fyrkantiga eld saker" och när jag kollar uppåt i vissa lägen, då ser jag den vanliga grafiken....

Kan säga ochså att min dator pallar wow med högsta FPS!

tack iförhand
Föregående tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..