1
www.brutalcs.nu
Postat av fenneh den 17 Juli 2004, 03:24
21 kommentarer · 82 träffar
tjena... alla ni som inte har en deddi med amx och metamod gå in på www.brutalcs.nu följ guiden som är på svenska och så är din hlds igång inom 2 timmar kan jag garantera!!jag satt i över ett halvår och försökte fixa en deddi med allt de här, men sen såg jag att stalkercs hade gjort en tråd, så jag klickade in mig och gick in på sidan och nu tackvare han så är min hlds igång :D
jag tackar stalkercs oänligt!
såg att de va många som hade problem med amx och sånt, följ den här guiden så är problemen bort tynade!!
ni som inte har en hlds - www.brutalcs.nu och installera hlds och sen kommentera här att han har gjort ett super bra jobb!!
ni som redan har och hatar sånahär inlägg - gå och lägg er för stalkercs är suuuper!!!
jag tackar stalkercs oänligt!
såg att de va många som hade problem med amx och sånt, följ den här guiden så är problemen bort tynade!!
ni som inte har en hlds - www.brutalcs.nu och installera hlds och sen kommentera här att han har gjort ett super bra jobb!!
ni som redan har och hatar sånahär inlägg - gå och lägg er för stalkercs är suuuper!!!