Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CS hänger sig vi precahing resourses

Postat av Nitekravlaren den 12 Juli 2004, 00:10
7 kommentarer · 129 träffar
Hallo. Mitt Cs funkar inte som det en gång gjort. Det var för någon vecka sen då min de_dust2 bana såg konstig ut testade ladda ner en ny och det funkade inte. Då testade jag instalera om steam. Tidigare har det tagit ungefär max 5 min att uppdatera steam, max 15 min att instalera CS men nu tar det 45 att instalera steam 30 min att uppdatera steam sen när man får igång skiten så kan man connecta till en server men då hänger CS sig trycker alt+ctrl+del och det står svarar inte. då tänkte jag att det kanske också tar sin lilla tid men när jag väntat 45 min så ger jag upp på den servern. testar connecta till en av mina kompisars clans deddi och den kan jag helt plötsligt gå in på men absolut ingen annan för då kommer ovanstående problem upp. Jag instalerar steam igen och då kan jag inte ens komma in på mina kompisars deddi för nu hänger sig CS av allt jag connectar till samma sak med DOD.

Jag har testat allt utom att formatera C: och det är den sista utväg jag ska ta.

Vill ha så seriösa svar som möjligt. DVS inte att det finns tusen liknande trådar om detta ämne men jag har läst dem alla och fick ingen hjälp.

Tack på förhand.

/ledsen CS-player :(
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..