Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

"PreCondition Assertion Failed" Hjälp!

Postat av Wirr da *PIMP* den 21 Juni 2004, 15:07
0 kommentarer · 177 träffar
Jag har ett litet problem:

Efter den senaste uppdateringen så uppdaterade den, dock stannade den efter ett tag och jag fick upp en ruta som hette "PreCondition Assertion Failed". Jag testade några ggr att uppdatera igen men det gick inte. Efter det ominstallerade jag steam och efter det så kunde jag uppdatera och komma in i steam som vanligt.

Men när jag går in på Games > Counter-Strike och klickar där och den börjar ladda ned senaste steam updaten, så stannar det på typ 75% och så får jag upp samma ruta som jag nämnde ovanför; "PreCondition Assertion Failed"

Jag har efter de startat om datorn och klickat "Logout & Exit" cirka tre gånger men får det ändå inte att funka?

( Det finns tre alternativ att klicka på när man får upp den där rutan "PreCondition Assertion Failed" och dom är: "Avbryt", "Försök igen" och "Ignorera". Inget av dom fungerar eller gör någon skillnad förrutom "Avbryt )

Mycket tacksam för svar :)
Föregående tråd
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..