Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Till er med Steam problem.

Postat av poppy den 16 Mars 2007, 20:19
8 kommentarer · 114 träffar
Detta Steam problemet jag kommer dra upp nu har jag faktiskt inte sett någon på hela Fragbite ta upp, inte en enda lösning på det iaf.

Såhär var det iaf för mig, jag försökte starta CS och Steam, jag såg Steam i process listan, men den tog 0 CPU och minne.
Detta kanske hjälper dig..

Möjligtvis. Undrar, är ditt Windows äkta eller har det kommit fram en validerings grejj som ligger som en symbol längst ner till höger?

Såfall TROR jag det enda man kan göra är att formatera datorn, annars testa ta bort ClientRegistry.blob i C:\\\\Program& #92;\\\Steam. Tror Steam ska vara avstängt när du gör det. Starta om Steam och testa.

Funkar inte det så blir det lite krångligare att fixa.
http://support.steampowered.co m/cgi-bin/steampowered.cfg/php /enduser/std_adp.php?p_faqid=5 71

Det dom menar är alltså att en process krockar med Steam. Och att den processen måste inaktiveras (vet inte om det är ditt problem eller om Valve ska fixa det snart).

Och det jag menar med att du måste ha äkta Windows är att jag tror att den här validerings grejjen som man kan få längst nere till höger som ska påpeka att man inte har äkta Windows krockar med Steam.

Tror den gjorde det för mig iaf. För jag lyckades inte inaktivera processen som krockade med Steam.

Vet inte om den går att få bort heller.

Men testa allt innan formatering, det är ju verkligen sista utvägen.
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..