Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

ojsan!

Postat av Fonzii den 26 Februari 2007, 15:15
9 kommentarer · 154 träffar
hejsan, jo det är så att igår kväll så fick jag upp det alltmer vanliga meddelandet "Error verifying STEAM UserID Ticket(server was

unable to contact the authentication server)

Testade att rsa det ett antal gånger och då funkade det. Men sen när man skulle spela igen så kom meddelandet upp igen. Och så har det hållt på , fortsätter än idag. Funkade tex nyss , droppade och connectade igen då funkade det inte.

Har kollat i forumet och sådär och varit inne på steams hemsida som uppmanar en att slänga : - clienregistry.blob - Steam.dll och - SteamUI.dll

och det jag undrar är om man tar bort dem där tre sakerna, vad kommer att hända då? kommer min cfg att försvinna om jag tar bort dem där tre? om ja , hur då? om nej , varför?

Är inte så bra på sånt här så kalla mig inte för "noob" eller dylikt tack..

JAG RIKTAR MIG TILL ER SOM ANTINGEN HAR SAMMA PROBLEM ELLER HAR HAFT! MEN NI ANDRA , OM NI KAN HJÄLPA MIG PÅ NGT SÄTT SÅ UPPSKATTAS DET MER ÄN VÄL! PUSS!
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..