1
spela med samma acc klicka
Postat av PepIX den 4 November 2006, 11:11
9 kommentarer · 34 träffar
Hejsan fragisar... jag och min kompis har kommit på ett sätt att spela med samma acc i cs (vet inte om de finns nån annan tråd hitta ingen") det hela är mycket enkelt. Säg att du och en kompis vill spela pcw.. men han har inget acc för det är stulet"" då kan ni spela me samma acc båda 2.
Ta en dedicated/listen/HLDS o starta den din kompis hoppar in, ni söker in spelare, sen när du ska hoppa in står det "ure account is allredy on the server" (stavning?) då ställer du in servern på LAN. Då är alla spelare kvar men du kan hoppa in (för man kan spela me samma acc på LAN servrar) jag tror man kan stella till internet när båda är inne också.. LYCKA TILL"""
Ta en dedicated/listen/HLDS o starta den din kompis hoppar in, ni söker in spelare, sen när du ska hoppa in står det "ure account is allredy on the server" (stavning?) då ställer du in servern på LAN. Då är alla spelare kvar men du kan hoppa in (för man kan spela me samma acc på LAN servrar) jag tror man kan stella till internet när båda är inne också.. LYCKA TILL"""