Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Steamproblem! - Need backup.

Postat av el0f den 24 Oktober 2006, 00:52
8 kommentarer · 133 träffar
Det är såhär att när jag ska logga in på mitt steam konto så står det " Could not connect to steam network ". Jag har vart inne på steampowered.com och kollat deras support samt forum efter tips / guide hur jag ska lösa detta problem.

Jag har öppnat alla nödvändiga portar, har till och med provat connecta när jag är ikopplad direkt till modemet då ingen router kan störa. Jag har provat att connecta med F-secure samt windowsbrandväggen inaktiverade, och jag har också gett steam, hl och hl2 full acces i både F-Secure och windowsbrandväggen, provat att connecta men utan framgång.
Jag har tagit bort .blob filen, inaktiverat brandväggar, sett till att det inte finns någon router med elaka portar som blockerar, men fortfarande fungerar det inte? Jag har mailat steams support för hjälp men jag får inget svar.

Det som är mest irriterande är att detta hände när jag inte ens satt vid datorn.. Jag spelade lite lätt på lördagsmorgonen, drog sedan iväg och kom inte hem igen förrns på kvällen. När jag då ville spela så hade jag plötsligt detta problem?

Jag har installerat om steam ca 15 gånger så det är inte heller det som är problemet : )

Skulle vara ganska nice om någon snäll person kunde ge mig några tips eller liknande hur jag blir kvitt detta så jag kan spela igen. Tack på förhand, el0f.
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..