Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Steam, service!

Postat av rikko den 5 Maj 2004, 00:04
16 kommentarer · 141 träffar
Vart ska man börja.

Detta blir nu min andra tråd angående steam/valve och deras sätt att behandla oss som köpt deras produkter.

17:47:42 » topic: www.steampowered.com - DONT ASK ABOUT CROSSHAIRS HERE - DO NOT QUERY STAFF - NEVER give your password out! - deal with the new changes or go play a differnt game! STATE YOUR QUESTION ON JOIN - DO NOT EDIT ANY SPRITES! IT'LL LEAD TO A VAC BAN

Förstår inte hur de kan säga "or go play a diffrent game" Menar de att vi som köpt half-life nu ska sluta spela, eftersom de inte längre anpassar sig till oss alla.

Där med säger jag följande. Jag som har synproblem ser knappt siktet när jag spelar med diverse upplösningar. Kan tänka mig att andra också lider av någon form av synproblem där med följer samma problem. Från en sak till en annan.

Åter o åter igen påträffas nya buggar i deras uppdateringar. Vilket inte är bra, då följer en ny uppdatering och där med ändrar de något nytt. Först siktet till 640 nu till 1024. Kan de inte bara låta vissa saker vara? Inte undra på att människor söker sig till äldre versioner utav counter-strike.

Eller varför inte göra det som såhär. Counter-strike anpassar sig mer eller mindre efter alla som spelar det. Med detta menar jag, det ska gå att ändra siktet diverse storlekar samt tjocklekar. Detta gör att även folk med värre/enklare synproblem kommer att kunna spela spelat utan problem, så som jag själv.

Tanke på antalet människor som spelar counter-strike.

Nu är jag själv otroligt trött på detta. Säg gärna eran mening

Vill också att ni tittar på denna url " http://glorzuf.l1h.net/sikte.j pg "

Förstår inte hur det är tankt att jag ska kunna se det där
Föregående tråd
Nästa tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..