Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag tycker att man borde välja !

Postat av Val!D den 4 Maj 2004, 16:04
15 kommentarer · 105 träffar
Med den senaste updaten som kom idag så har siktet i princip blivit mindre än min brors *harkel*.

Vissa älskar det medan andra hatar det.. smaken är som baken.

Dock så tycker jag att man borde få välja mellan att ha ett minimalt sikte eller de sikte som alltid har funnits.. att man klickar på Options och väljer stort eller litet sikte..

Jag gillar 640 feta sikte, smaken är som baken. Jag tog FB:s forum ist. för Steams ATM för att "Your forum client is at work, please wait until you'll get an confirmation in your email".

Oseriösa fjortiskommentarer och "329847 tråden om denna" undanbedes..

"Ett forum är till för att utrycka sina känslor och säga sitt ord"

Over N Out ;)

*Update*

Läste just detta:

"From: Phil [mailto:phil@pmclan.com]

Sent: Thursday, April 29, 2004 1:16 PM

To: Jess Cliffe

Subject: steam update, follow up from the phone call

Hey Cliffe,

I called today about the steam network problems. I forgot to ask another question but I figured I wouldn’t bother you by phone. The cross hair update, as many have been saying cross hairs are now bigger. Why was this done? Just curious.

Thanks,

Phil

answer:

Hey Phil,

This was done to standardize xhair size among resolutions. We will provide an option for this in an update.

Thanks for the call, I appreciate the feedback.

Cliffe "

So nu är frågan NÄR kmr denna uppdatering?!?!

Så ta de nu lilla lugna med att dampa om siktet.. de verkar komma en till update snart om att välja de där siktet eller vanligt...
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..