1
Steam, cs LÄS!
Postat av rikko den 4 Maj 2004, 11:37
96 kommentarer · 248 träffar
Alla spelar vi i olika upplösningar, till olika anledningar. Dvs smaken är som baken och den är delad.
Som det ser ut idag så stämmer det inte alls. Nu måste alla spela med ett sikte som används just i 1024*768. Vilket jag själv presterar sämre med och absolut inte vill ha. Jag själv har aldrig klagat på siktet i cs. Eftersom när jag bytt upplösning har också siktet förändrats. Med andra ord har counter-strike anpassat sig till mig. Just nu är det jag som ska anpassa mig efter counter-strike, dvs tvärtom. Vilket inte är rätt.
Att ändra på saker, att göra saker möjliga som ex. radarn. Nu kan du själv bestämma om radarn ska vara tydlig eller rent av bara som förr. Det är inte fel, för då kan folket som spelar spelet själva bestämma hur saker och ting ska vara. Men att då ändra siktet och göra så att det inte förändras i olika upplösning är fel. Siktet ska vara som förr och det ska ändras i olika upplösningar.
Jag själv är fruktansvärt trött på det här.
Inte mycket tålamod kvar i mig inte
Nya uppdateringar:
(2004-05-04)
- Scaled crosshair based on 1024 * 768
- Updated de_vertigo
- Updated headshot icon
(2004-04-29)
- Added solid radar option
- Improved flashbangs (will not cancel out other flashbangs)
- Updated German localized files
- Various other improvements
Sjukt mycket hitbox-buggar i de senaste uppdateringarna, näst intill opselbart.
Som det ser ut idag så stämmer det inte alls. Nu måste alla spela med ett sikte som används just i 1024*768. Vilket jag själv presterar sämre med och absolut inte vill ha. Jag själv har aldrig klagat på siktet i cs. Eftersom när jag bytt upplösning har också siktet förändrats. Med andra ord har counter-strike anpassat sig till mig. Just nu är det jag som ska anpassa mig efter counter-strike, dvs tvärtom. Vilket inte är rätt.
Att ändra på saker, att göra saker möjliga som ex. radarn. Nu kan du själv bestämma om radarn ska vara tydlig eller rent av bara som förr. Det är inte fel, för då kan folket som spelar spelet själva bestämma hur saker och ting ska vara. Men att då ändra siktet och göra så att det inte förändras i olika upplösning är fel. Siktet ska vara som förr och det ska ändras i olika upplösningar.
Jag själv är fruktansvärt trött på det här.
Inte mycket tålamod kvar i mig inte
Nya uppdateringar:
(2004-05-04)
- Scaled crosshair based on 1024 * 768
- Updated de_vertigo
- Updated headshot icon
(2004-04-29)
- Added solid radar option
- Improved flashbangs (will not cancel out other flashbangs)
- Updated German localized files
- Various other improvements
Sjukt mycket hitbox-buggar i de senaste uppdateringarna, näst intill opselbart.