1
Ang min cd key
Postat av Konflikt|Hypro den 13 Juni 2006, 22:24
12 kommentarer · 44 träffar
Hej ja jag har problem det är så att jag kan inte komma in på någon server alls. Installerat om cs+ hl. Där det kommer upp att cd key ej funkar.
Så idag for jag och köpte ett gammalt half-life för att få en ny cd key.
Problemet är den att jag kan bara trycka på install hl, så kan jag spela det utan vidare, där har vi mitt problem. Jag får ej fram något som säger att jag måste skriva in cd key.
Det följer med en cd key det gör det. Men under installeringen osv så får jag aldrig upp någon ruta skriv in cd key eller dylikt.
Då kom jag att tänka på att man kan gå in på något, som jag inte mins, där man kan ändra. Till den cd key som jag har köpt för att det ska funka.
Hoppas ni har några svar o seriösa plz. Go brasilien
Så idag for jag och köpte ett gammalt half-life för att få en ny cd key.
Problemet är den att jag kan bara trycka på install hl, så kan jag spela det utan vidare, där har vi mitt problem. Jag får ej fram något som säger att jag måste skriva in cd key.
Det följer med en cd key det gör det. Men under installeringen osv så får jag aldrig upp någon ruta skriv in cd key eller dylikt.
Då kom jag att tänka på att man kan gå in på något, som jag inte mins, där man kan ändra. Till den cd key som jag har köpt för att det ska funka.
Hoppas ni har några svar o seriösa plz. Go brasilien