Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Förlorat account!

Postat av tyfus! den 10 Juni 2006, 21:10
34 kommentarer · 19 träffar
God afton.

Det var såhär, jag hade precis lagt in ett annat steamskin (flat - steam) så efter en stund kom det upp en ruta med det gamla skinet ( det som var när 1.5 fanns) där det stod att jag skulle logga in på mitt acc fast jag var inloggad men hur jag än gjorde så blev jag inte av med inloggningsrutan så jag loggade in men jag misstänkte att det var nåt virusliknande som skulle ta mitt account, men jag tänkte inte mer på det och började spela. Nu när jag sitter vid en annan dator skulle jag logga in på mitt account men passet var fel. WTF!!!!!!??????? tänkte jag och hur jag än gjorde kom jag inte in. Jag hade blivit av med mitt acc innan så jag kollade i min epost för ajg har fått en kod där innan så man byter passet med. men den funkade inte. så nu vänder jag mig till er, Kan man på annat sätt få tag i sitt account? jag orkar inte kolla på steampowered och jag har inte glömt mitt pw. jag har alltid haft det till allting. Tack för mig.
Föregående tråd
Nästa tråd

34 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 34 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..