Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

bannad :@

Postat av дпdk den 18 April 2006, 16:31
15 kommentarer · 78 träffar
tjaa..

för några veckor sedan så va jag inne på brutalcs.nu och kållade lite inne på filarkivet...då jag hittade X-spectate i nytto program...jag tankade det för ville sätta dit alla cheaters som finns där ute... så när jag va inne på en server" inte vac2" så fann jag en solklar cheater....jag tänkte nu har jag äntligen använda för mitt nya program ...så jag recca honom å skulle skicka in en demo... så dom kunde steam banna han...men efter jag stängt ner cs och skickadt demot...så skulle jag lira lite mer cs...men då kunde jag inte lira någon vac lr vac2 server FAN JAG HADE BLIVIT BANNAD!!!...jag blir ju själv klart förbannad för fan jag hade ju inte cheatat... så nu när jag ska lira cs så kan jag ju bara lira vanliga servers som inte e vac lr vac2 å de suger ju as...för alla bra servers e ju vac2 :/...

vet att de står där man tanka X-spectate att man kommer bli permbannad om man använder de på vac2...men jag gjorde de ju inte..

så nu undrar jag om man inte kan få tillbaka sitt steams acc... för har ju inte cheatat...
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..