Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ping i Steam senaste tiden

Postat av Alleballe88 den 13 Februari 2004, 22:56
3 kommentarer · 177 träffar
Nån mer som har problem att de får en hög ping när dom sitter o lirar 1.6 på senaste tiden??
I 1.6 har ja runt 100 i ping på dom servrarna ja brukar spela på.. Och i 1.5 så har jag runt 20 i ping.. Och då spelar ja på samma public.. alltså deras andra gammla 1.5 server.. så d har ju knappast o göra med deras server eller mitt internet..eftersom båda de servrarna ligger i samma hur brevid varandra.. Så mcyke mer skillnad skare väl inte vara?

Spelar dock ingen roll om ja spelar på nån annan 1.5 server.. då har ja alltid en bra ping, men på 1.6 finns d ingen server ja kommer in på under 100 ping..

Har varit såhär dom senaste veckorna.. ibland fungerar d perfekt i 1.6 men för d mesta inte. Och har inte ändrat min updaterate,rate eller cmdrate.. så där ligger nog inte problemet heller skulle ja tro.

Nån som vet eller nån som har samma problem. För isf ere väl steam som vanligt som håller på o dummar sig..Och det är ju ingen nyhet?
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..