1
Probs med steamuppdateringen
Postat av Torbjörn Majros den 12 Oktober 2005, 16:42
15 kommentarer · 147 träffar
Hej alla glada! ;) Jag startade nyss steam och märkte att den nya uppdateringen installerades. Jättetrevligt tycker man ju, ända tills jag upptäcker att jag knappt kan använda steam då det laggar och segar sig så fantasktiskt EXTREMT mycket, vad jag än gör. Delayen är olika lång men oftast tar det en halvminut eller en mer för den satans texten att bli gul när jag pekar på någon av länkarna. Trycker jag på "My games" tar det minst en minut för fanskapet att komma till just den fliken. Jag kan inte heller öppna något spel eftersom det tar flera minuter att ens får det markerat och jag kan inte heller klicka på ikonen i verktygsfältet för då händer absolut nada.
Problemen är alltså ändlösa och jag undrar då om någon snäll individ kan hjälpa mig med detta?
EDIT* Kan även tillägga att jag inte har någon dålig dator och att jag bl.a inte kan köra tex MSN samtidigt som steam eftersom det laggar något fruktansvärt... Har bootat ett antal gånger och startat om steam ännu fler gånger...
Problemen är alltså ändlösa och jag undrar då om någon snäll individ kan hjälpa mig med detta?
EDIT* Kan även tillägga att jag inte har någon dålig dator och att jag bl.a inte kan köra tex MSN samtidigt som steam eftersom det laggar något fruktansvärt... Har bootat ett antal gånger och startat om steam ännu fler gånger...