Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

cl_flush... Orsaken vet jag kan man vad

Postat av Dreamlike den 29 September 2005, 18:56
11 kommentarer · 204 träffar
Tjena alla!

Vill först å främst klargöra för alla att jag läst ett X antal trådar om cl_flushentitypacket... Så jag vet att jag inte hittar svaret jag söker där.

Vill även säga till alla som säger att det är routern, datorn mm... bla bla.. att det helt beror på linan. Visst har man inte haft problemet innan å så sätter man dit en router å så börjar det, så kan man ju dra slutsattsen. Men det beror främst på linan.

aja. Tebax till Topic:

Jag har flyttat och bytt internetlevarantör från bostream till ComHem pga ekonmiska skäl. Det är samma hastigheter. (0.5)

Men när jag hade bosteram så flöt allt på. Men när jag skaffa ComHem så funkar det inte alls nå bra. Det uppstår väldigt ofta när det handlar om smoke. Eller om ngn kastar smokebugg typ vid lådorna D2.

Vad kan man göra åt problemet?
Ringa ComHem?
Vad ska man säga?
"Tjena jag lirar cs å det e funkar inge bra, jag får cl_flsuhentitypacket hela tiden"
Efter 5 min så kommer blåljus å hämtar en å tar en te psyk. Neee... Allvar, vad ska jag säga?

Om någon vet sig kunna rätta rates för 0.5 mbit ComHem så snälla skriv.

Tackar för bra svar.

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..