Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Money System

Postat av dezine den 9 Januari 2004, 05:03
10 kommentarer · 36 träffar
Här under finner du en lista på alla förändringar:

Avaktiverad nedräkning av rundan när bomben är armerad.

Vinnande defensiva laget får samma summa av pengar oavsett om de vinner av att tiden tar slut eller inte ($3250 istället för $2000).

Spelare i det offensiva laget som fortfarande lever när rundan tar slut får inte längre pengar nästa runda.

Terroristerna får nu +$800 per spelare om de armerar bomben men ändå förlorar rundan.

Alltså orka, fy fan säger jag bara!! okej när 1.6 släpptes hatade jag det. Men nu har jag, efter att spelat det mer och mer ändrat min uppfattning, där imot den här jävla sörjan som kommer nu. När dom förstör såna här saker de gör mej tokig. Det är så jävla hopplöst av dom där borta.. varför inte bara låta det vara? Inte en jävla kotte under min cs karriär har sagt "pengar systemet suger" eller att det borde göras om..

O sen alla andra artiklar man läst. Man ska alltså kunna planta när de 1 sec kvar.

Det gör Cs så mycket mindre roligare..

Skriv er åsikt
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..