Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Steam - hl2 trubbel

Postat av svartfogel den 17 Juni 2005, 11:01
3 kommentarer · 36 träffar
Hjääälp!
Det är så här: Jag håller på att instalera hl2 från steam( jag har spelat det förut men formaterat dator så jag är tvungen att ominstalera)

Iaf jag högerklickar på hl2 i My Games och tar install och då ploppar det upp en ruta där drt står "Pre Loading" jag har gjort detta forut så jag vet att det tar ett tag.
Men nu så bildas en mapp i min Windows Partion hd, alltså jag har instalerat steam i: C:-Program-Valve men nu kommer det hl2 cfg filer i den här adressen i stället: E:-Program-Valve-Steam-SteamAp ps men jag har instalerat steam i C: så det ska vara rätt.

Men jag fattar inte varför det instaleras i min andra partion. Och att varför jag inte instalerar hl2 där är att jag gillar inte när det blir så mkt huller om buller ( med mappar å så ).

Och den Windows partionen är endast på 7 Gb så den blir full snabbt så jag skulle vilja ha hl2 på min andra hd som är på 30 Gb

Så nu frågar jag någon kunnug på fb varför det blir så här.
Tacksam för serösa svar
( om ni ser att någon annan kommenterat samma som ni tänkte så behöver ni inte kommentera, enbart om det är något ni vill tillägga)
Föregående tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..