×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Steam röstchatt - ”ansluter”

Postat av fuskbugg den 10 Augusti 2018, 20:55
0 kommentarer · 640 träffar
Hej! Hoppas ni kan hjälpa en gammal icke frekvent medlem..

Jag är verkligen inte en frekvent användare av steam heller för den delen.
Har ett gammalt konto som användes som alla andra till cs 1.6 nör det begavsig för 12 år sedan. Så förhoppningsvis är detta enkelt och jag suger..

Men men, till frågan. Fick ett gammalt sug av att spela age of empire 2. Installerade ett nytt acount (glömt användarnamn och lösen till det gamla såklart) köpte spelet och skulle spela.

Men jag kan inte ansluta till en röstchatt..
Det står blinkar ”ansluter” i 30 sekunder. Sen ger den upp. jävla ANTIKLIMAX

Skriva går utmärkt i chatten, men just röst delen som finns i vänsterfliken fungerar verkligen inte alls, alla andra i chatten kan höra varandra kors och tvärs..

Gjorde självklart en egen googling och hittade massor av folk med samma problem (när jag sökte internationellt). Ingen hade någon lösning vad jag kunde se, folk sa att det hoppade igång en vacker dag, somliga klagade på brandväggar och rautern.

Jag har beats audio lurar om någon bryr sig om det. Körs trådlöst. (Inga gaming grejer, men lirar som sagt age of empire 2 på 120” så är inte så noggrann)


Woohooloolo - till er som fattar.

Mvh fuskbugg

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..