Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Arma 3 Fps

Postat av Cologna den 4 Juli 2014, 06:05
6 kommentarer · 637 träffar
Tjena, jag har en fråga angående arma 3 som ni gärna får besvara om ni är duktiga på datorer. Kan börja med att säga vad jag har i min dator för att förenkla det hela.

Intel Core i5-3570K Quad Core
Gigabyte Geforce gtx 760
20480 Ramminne

Temperaturen på processorn och grafikkortet är det inga problem med. Andra spel som tex BF4 kör jag på ultra med stabil fps utan några problem, Dayz standalone funkar också utan problem. Men när de kommer till arma 3 så vill det sig inte.

Om jag ställer in allting på low och lite view distance så ligger jag mellan 15-30 fps, jag tycker ändå att jag borde kunna pressa ut lite mer fps då jag inte har problem med några andra spel, jag har hört att man ska använda sig av nånting som heter "launch options", rätta mig om jag har fel.
Då är min fråga, vad ska jag ha för launch options med min dator? Jag är inte särskilt vass på datorer så att säga.

Skulle vara evigt tacksam om någon kan hjälpa mig med detta, har provat att googla men förstår inte riktigt vad som menas eller hur man ska göra för att öka Fpsn helt enkelt.

Drivrutinerna är uppdaterade och kan tillägga att jag kör i 1920x1080 i upplösning.

Tack på förhand/Mr.Doodle

Föregående tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..