Finns det något sätt att få tag på sitt gamla Steamkonto om man har glömt username och e-posten det är reggat på är inte aktiv längre? Har mejlat supporten men dom resetade fel konto, blir ju galen!
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Lek inte, ni har samma ip-adress på fragbite som på Gnu säger Robbin! :D
(00:53:11) (Gnu|Robbin) 24mbit Telia
(00:53:19) (S^vipster) ?
(00:53:23) (Gnu|Robbin) netgear router
(00:53:37) (S^vipster) ska jag ringa polisen eller?
(00:53:47) (Gnu|Robbin) haha varför då?
(00:54:01) (S^vipster) VAD FAN ÄR DE DU SITTER OCH SKRIVER
(00:54:04) (S^vipster) VAD JAG HAR FÖR ROUTER?
(00:54:14) (Gnu|Robbin) jaha? och?
(00:48:02) (S^vipster) alltså om jag fattar rätt så någon random gnu admin ville bara helt plötsligt kolla min processlista?
(00:48:03) (Gnu|Robbin) ett ett fusk
(00:48:30) (Gnu|Robbin) vart vill du komma?
(00:48:34) (Gnu|Robbin) ge mig filen bara
(00:48:38) (S^vipster) VARFÖR?
(00:48:45) (Gnu|Robbin) för att jag vill ha den?
(00:48:48) (S^vipster) skulle jag ge dig
(00:48:55) (S^vipster) custodia timer, pnac timer, bac timer,
Vi mötte Surast i en CSBET cup. Matchen körs på Custodia och vi vinner T halvan med 12 - 3..allt går smort till innan Vipster började toogla sönder. Efter att vi vunnit matchen med 16 - 14, ja gott folk ni såg rätt, så bad vi om Vipsters demo och Custodia fil.
Vi fick inget av de. Och på irc så förnekade han att det var han som spelade fast jag printade hans STEAM ID, samma som han hade på massa olika sidor. En jävla fuskare.
Anledningen till att ja kommenterar är att jag såg att de spelade 15 - 15 mot CAI på lan, förstår då inte varför man ska fuska på inet..
#41 vrf ska han fuska just då på en enda cup , måste ju betyda att han fuskar hela tiden inet , mötte dom med min klan för några veckor sen i en cup om det var custodia elr inte och den enda som fuska va vipster men admin va helt cepe så han ville inte prata med vipster...
vars är bevisen? ni har alltså bara helt utan anledning kommit fram till att han fuskar och bannat honom? vill gärna ha bevis på fusket. vipster kan skjuta på lan vilken han bevisade på DHske. och alla sopor som tror att han var seriös i den där loggen borde ju ha ett nackskott.
Haha mötte sopan nyss, oavsett om han fuskade på gamers så suger han iaf stenhårt på cs över huvudtaget. Vipster lägg ner cs du kommer ingen vart med din spelförståelse + ditt aim HAHA.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
nu kan vi inte toggla tillsammans mera </3
Ganska tråkigt att inte ens custodia är säkert. Man borde lägga ner cs istället
Lek inte, ni har samma ip-adress på fragbite som på Gnu säger Robbin! :D
(00:53:11) (Gnu|Robbin) 24mbit Telia
(00:53:19) (S^vipster) ?
(00:53:23) (Gnu|Robbin) netgear router
(00:53:37) (S^vipster) ska jag ringa polisen eller?
(00:53:47) (Gnu|Robbin) haha varför då?
(00:54:01) (S^vipster) VAD FAN ÄR DE DU SITTER OCH SKRIVER
(00:54:04) (S^vipster) VAD JAG HAR FÖR ROUTER?
(00:54:14) (Gnu|Robbin) jaha? och?
[00:47:43] › @ziox[NEWNICK] is now known as @S^vipster
:DDD wtf?
(00:48:03) (Gnu|Robbin) ett ett fusk
(00:48:30) (Gnu|Robbin) vart vill du komma?
(00:48:34) (Gnu|Robbin) ge mig filen bara
(00:48:38) (S^vipster) VARFÖR?
(00:48:45) (Gnu|Robbin) för att jag vill ha den?
(00:48:48) (S^vipster) skulle jag ge dig
(00:48:55) (S^vipster) custodia timer, pnac timer, bac timer,
http://data.fuskbugg.se/skalma n01/fussskk.JPG
"JAG FUSKA INTE" ..
- Skicka filen?
- Ne...
HAHA, barnunge :)
så jävla dålig vipster, så säger du att jag är kass när jag åkte fast och är skitkaxig sen åker du fast själv? pinsamt är ordet.
Btw, trodde inte nån av surast snubbarna höll på med fusk, ajja han pangar på lan, så de var nog engångsföretelse..
Kan gärna lägga ut rec så får folk bedömma själva.
Vi mötte Surast i en CSBET cup. Matchen körs på Custodia och vi vinner T halvan med 12 - 3..allt går smort till innan Vipster började toogla sönder. Efter att vi vunnit matchen med 16 - 14, ja gott folk ni såg rätt, så bad vi om Vipsters demo och Custodia fil.
Vi fick inget av de. Och på irc så förnekade han att det var han som spelade fast jag printade hans STEAM ID, samma som han hade på massa olika sidor. En jävla fuskare.
Anledningen till att ja kommenterar är att jag såg att de spelade 15 - 15 mot CAI på lan, förstår då inte varför man ska fuska på inet..
PIZ
Det finns bara en surast, och där är inte han med.
Förlåt då :--$
OT: Hahahhaha :EGD
*host* demliz *host*