Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Steam stuck in offline mode?

Postat av Dr.Grey den 11 Mars 2013, 19:53
11 kommentarer · 1 258 träffar
Hejsan FragBite!

För några dagar sedan fick jag upp en röd liten popup att någon har loggat in på mitt steam account, så det är begränsat att göra saker, typ köpa spel osv.

Detta kanske inte hör ihop med mitt problem men tänkte bara berätta det.

I alla fall så när jag startar Steam nu så är det typ i Offline mode? Det är "Offline" om jag tar upp statusen från "vänner" listan och om jag klickar på "Online" händer ingenting.

Helt plötsligt hände detta för ca. 2 dagar sedan. Jag har testat att efter det hände, starta Steam i "offline mode" och sedan starta igen som "online mode" men ingen skillnad?

Jag förstår inte varför det ska bli så? Jag skrev det andra i början av tråden för det kanske hänger ihop? Men det borde inte göra det, eller hur?

Någon som upplevt samma problem och kan berätta för mig hur jag ska åtgärda detta? =)

Tack på förhand!

OBS! Jag har testat med att ändra värdet på "offline" filen i regedit till "1" sen "0" igen ( Det var 0 från början)

Mvh
//GamlaSkolan

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..