Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Lånar tråd lite, kan inte komma in på steam någon kanske vet en lösning?
Kör på tillfälligt mobilt bredband och efter den anslutit till steam ser jag startsidan i en halv sekund sen försvinner allt..
Dungeon Defenders
Det är en blandning av mmo och tower defense, man väljer olika klasser, bygger torn för att döda goblins som ska försöka ta sig igenom banan och slå sönder din kristall. Samtidigt så kan du springa runt med din hero och använda dig av dina heroskills för att döda dom.
Du gearar upp din hero så att du får bättre stats på dina torn, så att du kan klara av svårare svårighetsgrader och få ännu bättre gear. http://dungeondefenders.wikia. com /
Som #8 säger så är Dungeon Defenders ganska roligt. Spelade det ett tag tills jag fick tag på något hackat jävla vapen och allt blev tråkigt. Så om du bestämmer dig för det så fuska inte ;)
#28 Så jävla dåligt anti-cheat i det spelet, minns att man kunde fuska till sig "mana" eller vad fan det var, hade sketgrymma vapen och sånt då jag spelade. Mer än ett år sen jag spelade sist dock.
#29 Precis, fick ju som sagt ett hackat vapen utav någon random snubbe, sålde det och fick typ... max mana och kunde inte bli av med det pga att hur mycket jag än köpte så gick jag inte ner, stod på max hela tiden.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Lånar tråd lite, kan inte komma in på steam någon kanske vet en lösning?
Kör på tillfälligt mobilt bredband och efter den anslutit till steam ser jag startsidan i en halv sekund sen försvinner allt..
Det är en blandning av mmo och tower defense, man väljer olika klasser, bygger torn för att döda goblins som ska försöka ta sig igenom banan och slå sönder din kristall. Samtidigt så kan du springa runt med din hero och använda dig av dina heroskills för att döda dom.
Du gearar upp din hero så att du får bättre stats på dina torn, så att du kan klara av svårare svårighetsgrader och få ännu bättre gear.
http://dungeondefenders.wikia. com /
BF3
cod
Finns massa roliga spel!
Rätt roligt spel för att vara gratis!
+ om du har några polare att lira med!
http://fuskbugg.se/dl/2w1dwX/s ket.jpg
Någon som har en lösning?
>"gamer"
Roligast om man har vänner att spela med!
Skrivet med min Android-mobil
Skrivet med min iPhone
Gta IV
League of legends
NFSW (pay 2 win spel men bra tidsfördriv)
Cs:Go
DoTa
HoN
Wow
Minecraft
#28 Så jävla dåligt anti-cheat i det spelet, minns att man kunde fuska till sig "mana" eller vad fan det var, hade sketgrymma vapen och sånt då jag spelade. Mer än ett år sen jag spelade sist dock.