Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

hjälp med steam!!!

Postat av poppeN den 24 September 2012, 10:38
8 kommentarer · 124 träffar
HEJ, nu behöver jag hjälp från någon kunning!
jag har köpt ny dator! jag installerade steam sedan CS:GO och cs1.6 för att spela lite, men det visade sig snabbt att inget utav dom funkade...
när jag klickar på spelet och det är på väg att starta så dör det lika fort och det kommer upp en steam-error och där står det att spelet är inte tillgängligt och (application running)...
blev less så jag omformaterade datorn. installerade alla drivrutiner och testade igen men det är samma problem... jag har även testat ett annat acc men det men utan någon lycka...

är ganska less just nu och det verkar som att INGET spel via stem fungerar, och jag vill veta varför?
har någon nå tips på vad som kan vara fel? skulle vara snällt med lite hjälp frpn någon kunning!

jag har en

http://www.datason.se/fujitsu- lifebook-nh532-i7-3610qm-6gb-5 00gb-173-w7hp-blu-ray/10-0
så den borde ju fixa spelen lixom....

så letar hjälp!
skriv era förslag tack!
/pontus
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar