Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

SteamSida - Fake!

Postat av Moseby den 30 Juni 2012, 01:58
13 kommentarer · 494 träffar
Hej alla fragbiters och steam användare'!

Jag är här för att meddela att en fakeversion av steam är ute och löper och det är exakt som steams hemsida fast dem har gjort om massa saker och folket som skickar ut sidan skriver att dem ger ut gratis steam spel...

http://i.imgur.com/3h0w0.png
Här har ni en bild på hur det ser ut och sidans adress.

Jag gjorde detta misstaget förut..
Jag hade bett folk om att få ett CSS acc men ingen ville ge mig ett... Sen fick jag en länk och han skrev: here is your free game buddy...

Jag tänkte mig inte för eftersom att jag hade letat och trodde han var någon schysst som gav bort ett spel..

Ni kan alltså gå in på sidan och se hur de ser ut men när du kommer dit vill dem först att du ska skriva in ditt mail och lösenord sedan till steam användarnamn och lösenord..

Sen får du välja ett spel som du vill ha så står det att du ska vänta ett tag...

Du kommer få ett mail med koden för att logga in på steam på en annan dator och sedan kommer du bli utloggad från steam men dem ändrar inte mail lösenord utan bara steam och mailen som ska vara konfigurerad till steam...

Allt detta hände mig och löseningen:

Jag skrev till steam och gjorde som en "blankett" där jag skrev alla mina gamla lösenord och alla mina andresser som steam var registrerat på och allt jag kunde komma på...

Tyvärr hade jag inga kvitton eller något till spelen eftersom alla var köpa online.
Men tillslut fick jag tillbaka mitt account och vart jätteglad..
Går aldrig på sånt mera..

Men iaf. Jag får såna hära länkar av folk hela tiden och dem säger att de är gratis gifts och allting.

Jag vill förvarna ALLA och säga att det är FAKE. Jag tänkte inte på det men jag varnar er alla att tänka er för...

Ni ser att det är en host som styr hemsidan som är 0hna. Alltså där man kan hyra gratis hemsidor osv..

Nu vet ni!

Disk; Vad tycker ni? Vad kan man göra åt en sån här sak? Anmäla? Vart?

Peace & Love
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..