Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad tycker ni om DOTA2?

Postat av muppiet den 14 November 2011, 16:24
99 kommentarer · 341 träffar
Hej,

Jag fick min kära DOTA2 nyckel i fredags och känner för att berätta vad jag tycker om spelet samt veta vad ni på fragbite tycker!

När jag startade spelet så var jag helt lyriskt, hade väntat så länge på att få spela dota igen efter 2 år spelades med HoN. Men när jag började spela så omvandlades min glädje till förvirring.

Jag hade problem att köpa Items, specca och binda. Jag var väldigt förvirrad men spelade klart Gamet och lyckades vinna. Kändes dock att jag var steget efter hela tiden.

Glädjen man fick att spela HoN då man kan fokusera på sitt spel istället för att lägga ner onödig tid i shoppen saknades, kände just då att HoN var det bättre spelet på grund av alla små saker störde mig. Men ville prova på spelet mer och spelade 5 games till och se hur jag kände då. Efter det femte kände jag att HoN var långt borta nu, var helt såld på DOTA2. Alla dessa små saker som man tyckte var fel var helt plötsligt rätt.
Så började jag lägga Plus emot minus :

Dota2
+Balans mellan heros.
+Att spells inte tar upp hela skärmen
+Balans mellan heros igen.
+Grafiken.
+Bättre företag bakom sig.
- Saknar funktioner som rating system. (men det är en Beta fortfarande)
- Att man har alltid ont i öronen när man hittar ett game ;) (Ni som har spelat kommer fatta)

Jag tog upp balans två gånger därför det var huvudsaken därför att jag hade blivit trött på HoN, alla dessa Heros som S2 sprutar ut. De kanske inte är OP men de har fan dumma koncept.

Det viktigaste att tänka på när man börjar spela DOTA2: Alla saker som är annorlunda från HoN behöver inte vara dåligt därför du är oskönt ge spelet en chans så är det verkligen det bästa MOBA spelet för tillfället tycker jag!
Föregående tråd
Nästa tråd

99 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 99 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..