Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kommer inte åt mitt steam-konto

Postat av Mackeftw den 25 April 2011, 16:31
16 kommentarer · 3 887 träffar
hej.

Har nu försökt i 2 dagar att få tillbaka mitt steam-konto men idioterna har ju börjat med något som heter steam-guard?

I vilket fall, för någon månad sedan kunde jag logga in på mitt steam-konto, men la av med det för ett litet tag sedan då jag började med annat. Nu när jag ska logga in så kommer det upp ett meddelande om att man ska ha någon kod för computer authorization required...

Det enda är att mitt konto är 5 år gammalt och jag kommer inte ihåg vilken mejl-adress det är bundet till och tydligen så kan jag inte få tillbaka skiten på annat sätt...

För att kunna prata med supporten på steam så måste man tydligen vara inloggad vilket jag inte kan för det kommer upp samma sak på hemsidan.

Jag har inte en jävla aning om hur jag ska få tillbaka det, och på det kontot ligger det spel för över 1500kr, som känns som bortkastade pengar nu...

Någon som vet hur jag ska göra? Börjar bli smått galen...

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..