Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med Gta Episodes fr Liberty City

Postat av Martin. den 21 Mars 2011, 17:32
7 kommentarer · 97 träffar
Hej Fb!

Jag införskaffade mig Grand theft auto Episodes From Liberty City häromdagen.

Jag instalerade det på min laptopp eller rättare sakt på ett minne med 300 GB. När instalationen var klar så startade jag spelet och det starta utan problem bara att det laggade på full grafik.

Då komm jag på att jag kunde ta och spela det på min stationära dator som är mycket bätre än min laptop med grafikminne osv..
Jag kopplade i min externa hårddisk och satte i skivan i datorn och öppnade upp mappen där spelets sparats på 300 GB minnet. Och letade upp Launch iconen och klicka där på det fungerade ända tills jag kom till den vita texsten i början då det kom en ruta som det stog Programmet har slutat fungera. Grand theft auto ....
Och så stängs det av..

Vet någon hur jag kan fixa det så jag kan spela på min stationära dator.. Jag har ju laddat ner spelet på ett minne så borde ju inte va någon fil som missas eftersom jag valde att lagra på minnet.

Funderade på om jag kanske skulle ta bort alla filer från minnet bara markera allt och slänga bort och instalera om det på minnet men med hjälp av min stationära dator men problemet är så att kommer det funka har redan använd produkt nyckeln..

Bjuder på stafel.

Tack i förhand.

Har du Liberty City.
Föregående tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..