Battlefield bad company 2 prob
Tja, köpte BBC2 idag. Sen nu när jag installerat det och allt, gick in på ett game så blev jag blockad av brandväggen. Tog häv blockering, och det stänges ner. Sen när jag startar det igen. Så kan jag inte logga in, tar den mailen jag valde EXAKT samma lösenord och allt.
Och hittar ingenstans där man kan ta glömt lösenord osv.. Men när jag prövade igen att logga in med min mail och samma lösenord som jag prövat innan så kom jag in. Så fick jag acceptera regler och så. Sen så skulle jag skriva "Serial koden" igen, och jag tog ju exakt samma som jag använde tidigare. Då står det att den redan är använd ._. Så kommer inte in eller något, undrar om någon vet support email eller om det finns något kontor här i Sverige som man kan ringa.
rFactor, finns grymt många moddar.
rFactor 2 (Beta, köper du nu får du hela vid release senare i år).
GTR Evolution.
Richard Burns Rally.
Live For Speed.
F1 2011
Dirt3
Shift2
Test drive unlimited 2
Race injection
Race07
GTR
GTR2
GT Legends
http://www.simbin.se /
Typ.. :)
Roligaste bilspelet imo.
Skrivet med min Android-mobil
Skrivet med min Android-mobil
är det någon som vet om det finns något spel där man får typ en rutten bil ibörjan, sen ska man vinna och få cash till att uppgradera sin bil eller köpa en helt ny bil?
Vill helst också att det finns " Tjuv & polis "
men iafl att det finns uppdrag man gör o lite sånt :)
Aa :P
fast vet inte om jag gillar NFS så mycket :o
Körde hot pursuit på ps3
och så jävla lamt är det! man kan max få typ 10bilar sen måste man köpa för pengar för att få mera bilar och sånt.. så jävla lamt tycker jag!
har jag betalt för ett spel så ska man fan få allt :S
10bilar, och 1som är mkt bättre en alla andra, vad är det för spel?
skit spel IMO
Betalar ju fan 499kr för spelet, då förväntar man sig lite mera en att få 10bilar lol xD
btw
vilket är de senaste NFS?
Need for Speed: The Run ???