1
Runescape
Postat av qu!Nt den 12 Februari 2011, 17:30
29 kommentarer · 190 träffar
Fan vad kul det är att spela ett spel där det tar lite tid att bygga upp sin karaktär, inte som wow där du levlar 80 på '3dagar. Där den tid du spenderar faktiskt resulterar också.
Någon som har lite fina förslag på pures/hybrider osv
(meele, ranged & mages) kombinationer är självklart givet, om så!
Har nu en gubbe på 27cb lvl. 40 ranged. Insåg dock att jag behövde lite pengar för pilar, mat, 'keys osv. Så börja jag med mining, har nu lvl 22. Då insåg jag att jag behöver kanske köpa mith pickaxe, men då behövre man ju typ 20 attack. Vill ju gärna bara köra på ranged eller om ni har några andra förslag.
PS. Kom gärna med förslag på olika former av pures/hybrider samt ett schysst sätt att tjäna pengar på gubben! Lite jobbigt att ha 2-3 olika gubbar. (Har ingen main)
Tack!
Någon som har lite fina förslag på pures/hybrider osv
(meele, ranged & mages) kombinationer är självklart givet, om så!
Har nu en gubbe på 27cb lvl. 40 ranged. Insåg dock att jag behövde lite pengar för pilar, mat, 'keys osv. Så börja jag med mining, har nu lvl 22. Då insåg jag att jag behöver kanske köpa mith pickaxe, men då behövre man ju typ 20 attack. Vill ju gärna bara köra på ranged eller om ni har några andra förslag.
PS. Kom gärna med förslag på olika former av pures/hybrider samt ett schysst sätt att tjäna pengar på gubben! Lite jobbigt att ha 2-3 olika gubbar. (Har ingen main)
Tack!