Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Rift server

Postat av wintastic den 7 Februari 2011, 21:52
11 kommentarer · 551 träffar
Hejsan.

Nu är det bara 17 dagar kvar tills vi som har förhandsbokat spelet kan spela på headstart! Då tycker jag det även är dags för oss svenskar på Fragbite att bestämma vilken server vi ska samlas på.

Jag har gjort lite research och kommit fram till att den servern som det antagligen kommer att gå bäst för i början är Icewatch (PvE). [Det finns totalt 5 PvE servrar]

Anledningen till att jag föreslår en PvE server är att det har pågått mycket griefing på alla PvP servrar under betan. Och jag som så många andra föredrar att spela utan gank och andra otrevligheter. För er som är skeptiska och föredrar PvP så kan jag säga att det är inte uteslutande raid/dungeon på Icewatch. Enda skillnaden är egentligen att man får välja själv när man vill delta i PvP.

Jag kan tillägga att det är viktigt att servern har hög population, eftersom man - tillsammans - måste klara Rift invasioner i städerna och annat.

Kom gärna med egna förslag, huvudsaken är att det finns mycket folk på servern vi ska spela på. Och att vi börjar den 24:e februari!

Det verkar som att även Blightweald kommer vara en bra server vid release.

Server?

32 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..