1
Dragon Age: Origins Patch 1.04 + DLC
Postat av Neverevergonnatrolol den 31 Januari 2011, 18:31
10 kommentarer · 36 träffar
Tjenare!
Har spelat Dragon Age: Origins som satan innan alla patches och alla DLC's + patcher kom, och jag undrar om det finns någon som har samma problem som jag har, och kanske har en lösning?
Datorsetup:
ASUS Socket Am2 MB
4gb DDR2 ram
550 Watt Nätaggerat
NVIDIA Geforce GTS 450 1gb GDDR5 PhysX
AMD Athlon x64 7750 Dual-core 2,7 Ghz
Jag har patchat, fixat alla DLC's och spelat in en bit på spelet.
Och under vissa delar av spelet när jag lirat ett tag typ 1-3 timmar så börjar det "smålagga" så att säga.
Och efter ett längre tag så börjar jag få FPS dropps och ibland så fryser spelet i ungefär 5-7 sekunder och fortsätter sen kommer det och går.
Har letat efter olika lösningar runt om på deras egna forum och andra som jag hittat genom Google. Men hittar inga vettiga svar så nu vänder jag mig till er!
För att skapa diskussion: Tror ni att Dragon Age 2 kommer vara en succé?
Har spelat Dragon Age: Origins som satan innan alla patches och alla DLC's + patcher kom, och jag undrar om det finns någon som har samma problem som jag har, och kanske har en lösning?
Datorsetup:
ASUS Socket Am2 MB
4gb DDR2 ram
550 Watt Nätaggerat
NVIDIA Geforce GTS 450 1gb GDDR5 PhysX
AMD Athlon x64 7750 Dual-core 2,7 Ghz
Jag har patchat, fixat alla DLC's och spelat in en bit på spelet.
Och under vissa delar av spelet när jag lirat ett tag typ 1-3 timmar så börjar det "smålagga" så att säga.
Och efter ett längre tag så börjar jag få FPS dropps och ibland så fryser spelet i ungefär 5-7 sekunder och fortsätter sen kommer det och går.
Har letat efter olika lösningar runt om på deras egna forum och andra som jag hittat genom Google. Men hittar inga vettiga svar så nu vänder jag mig till er!
För att skapa diskussion: Tror ni att Dragon Age 2 kommer vara en succé?
Dragon Age 2?
9 personer har röstat