Goldeneye på nintendo 64 måste vara ett av dom absolut bästa fps spelen genom tiderna!
Hur många minnen har man inte från det spelet när man var mindre egentligen =)?
Saken jag vill komma fram till är att hur epic skulle det inte vara ifall det gjordes en goldeneye remake ( vet att det finns ett nytt goldeneye till wii ) med samma grafik och så fast med ett riktigt multipalyer läge =D?
Alla aimbat och Alchemists matcherna har haft hltv, men den här matchen har jag ingen ide alls på vad som kommer hända ..
Den börjar 15.45
HLTV börjar 15.45
bo3
GL aimbat
al vinner.
smarthuve jag inte är
Tror dock Al tar detta!
Ingen är inne på servern :S
fin vändning av AU =) fint att se att moddii faktiskt tar stort ansvar och svarar med viktiga frags i rundorna ;)
*DEAD* Xizt ha aimbat! : blir orolig
xD
*** aU | zEn * Steelseries killed kHRYSTAL ha aimbat! cocio with a headshot from famas ***
*** aU | zEn * Steelseries killed qpB` ha aimbat! with a headshot from famas ***
*** aU | zEn * Steelseries killed WentoN^ ha aimbat! with a headshot from famas ***
aU | zEn * Steelseries killed berraB ha aimbat! jajja! wit
*** aU | zEn * Steelseries killed kHRYSTAL ha aimbat! cocio with a headshot from famas ***
*** aU | zEn * Steelseries killed qpB` ha aimbat! with a headshot from famas ***
*** aU | zEn * Steelseries killed WentoN^ ha aimbat! with a headshot from famas ***
aU | zEn * Steelseries killed berraB ha aimbat! jajja! with
fail :(
Så handlar verkligen inte om att han inte passar skillmässigt utan det är utanför skärmen som väger tyngst. Du ska trotsallt umgås lite mer en att bara säga hej.
btw, Xizt borde prestera bättre :-PPPP
*DEAD* kHRYSTAL ha aimbat! cocio : xizt cs dog
eller så quIta han för att han hade 1-13 ;D
Länktips: http://www.fragbite.se/?fileID =3487 - för den som är intresserad.