Tjenare Fragbite!
Har numera nött MM litegrann efter att det kommit till HoN i jakten på de fina coins som väntar.
Men det finns ett problem i dagens situation. Ett stort jävla problem.
Har nu 1640mmr c:a efter att ha carryat lag efter lag för att kunna komma upp till 1650+ mmr så jag ska kunna få spela med spelare, som egentligen inte kan spela?
Folk har k+a/d över 3.0, 4.0, 5.0, men det känns ändå som att jag kommer in till games fulla av noobs direkt? blir fan galen.
Det har hänt i dem allra flesta games jag gett mig på i MM nu senaste tiden och det går ju inte att lira spelet längre. Ser förfan inte ens wards eller courier längre.
Händer samma sak för er? Att få spela med ett gäng idioter? Är det alla 1500+:are som har glidit upp på 1650+ mmr med hjälp av en räkmacka?
Vad tycker ni?
Kommer MM någonsin att bli balanserat?
Pst. Kommentarer ang. att jag suger kan ni hålla inne. Lägg gärna ett PM istället så kan vi lira lite.
Enda dåliga atm är lite få banor (en campaign bestående av typ 8 banor), men det är på väg
"alien swarm gameplay " @ ytube .
Men det är som #1 säger, för lite variationer.
Körde i förrgår, funka felfritt. Men nu har det tydligen blivit nåt strul så spelet laddar, startar i någon kort sekund, men stängs sedan av utan något meddelande eller liknande.
Mycket irriterande.