Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Minecraft idé för alla HoN älskare!

Postat av Ricka den 5 December 2010, 23:08
10 kommentarer · 176 träffar
Tjenare alla glada!

Köpte Minecraft för inte många dagar sen, och finner det mycket roligt! Tittat runt mycket på youtube, på folks idéer och alla stora byggnader dom gjort.

Och så slog det mig idag när jag satt och spelade Heros of newerth, Tänk om jag skulle bygga hela HoN mappen! Men ack..Det kommer ta alldeles för lång tid att göra det själv.

Så jag tänkte om någon här på fragbite ville vara med och bygga upp detta. Skulle vara ruggigt kul, tycker jag iaf! :)

Men, då finns det ju såklart en del "krav" på vad jag söker för typ av spelare.

Alltså, om du vill vara med:

1. Tid och Tålamod. Vill inte ha någon som är med första kvällen och sen slutar pga att man inte orkar mer.

2. Seriösa. Hålla på att förstöra och jävlas hör hemma på dagis!

3. Kommunikation. Tillgång till skype, ventrilo eller liknande.

Det är på ett ungefär vad som gäller.

Jag tänkte också att bara att ett team på max 6 personer ska få vara med och arbeta med projektet. Varför? Jo, för att alla har olika åsikter och tankar om det hela, och ett större "team" kanske inte skulle fungera..Kanske 6st är för många?

Men hur ska hela fragbite kunna bidra med sina idéer och tankar om dom inte får medverka i projektet?

Jo, Just därför skapar jag denna tråden..Här kan du tipsa och diskutera om hur du vill att mappen ska se ut för att få den bästa "looken" på den. Vi kommer också lägga upp screenshoots och kanske en video under tillverkningens gång. Så ni andra kan få komma med invändningar osv.

Men såklart.."Teamet" som bygger mappen kommer ju såklart att bestämma efter tidens gång.

Och om ni undrar varför jag går ut på fragbite med detta?

1. Har inte många kompisar som spelar minecraft.

2. ont om kunskap, om hur man lägger upp servrar osv.

3. Det är sket kul! :)

Kanske glömde nämna detta, jag kan inte lägga upp server..Så därför tänkte jag att om det är någon som vill vara med och kan lägga upp en server så skulle det vara toppen!

Okej, det var allt!

Om du är intresserad av att hänga på, Skriv PM så ska jag se till att de 6 första får kontakt på ett eller annat sätt. Sen är det bara sätta igång att börja bygga!

Ni får diskutera allt som rör Minecraft, och gärna om min Idé..Kommer den fungera?

Team: ( Folk som är villiga att börja bygga)
1.NektarN
2.Fiskrensaren
3.sk epparn
4.RoflcopterN

Vi får se hur det blir med server, ser ut som vi kommer att dra igång snarast!
Dessvärre är det brist på intresse, så jag antar att vi drar igång ett team på 5 stycken, men jag hoppas detta går bra. Roligt att ha med er! Vi ska se ifall RoflcopterN kan försöka komma igång med server och spelet. Sen är det full rulle!
Föregående tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..