Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Söker du tidsfördriv?

Postat av MrMkay den 16 November 2010, 12:50
4 kommentarer · 37 träffar
Hej, jag har nyss börjat hosta en svensk SAMP (San andreas multiplayer) server som jag försöker rikta mest mot svenska spelare. Då icke svenska servrar pingar rätt högt och det redan är svårt att aima i detta spelet kan lägre ping från en svensk server vara behövlig.

Servern i helhet är just nu ganska mycket från "Scratch" och inte så mycket har gjorts ännu då jag la upp den för några dagar sedan.

Det finns inte så mycket kommandon för icke admin spelare ännu då jag håller på att testa dom osv, det kommandot som finns just nu är /Weapons så du kan köpa vapen utan att gå in i en vapenaffär. Det finns även /SpawnVehicles men detta funkar just nu bara för admins.

Servern är alltså en "freeroam" server där det endast går ut på att panga ner varandra :PpP.

Känner du dig träffad och vill testa (så om du inte redan visste det) behöver du Gta san andreas 1.0 och SAMP 0.3b.

IP: 90.230.19.182:1337

Aima i GTA?

11 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..