1
Stor fps dropp varje 3 minuter
Postat av 'rj, den 14 November 2010, 17:18
6 kommentarer · 120 träffar
Hej jag har nyligen formaterat om min dator och installerat alla drivrutiner/windows update JAG HAR grafikorts drivrutiner dem senaste. Detta hände inte innan så jag vet ej kanske det är något i bakgrunden. Men när jag spelar HoN så nästan varje 3 minuter är det riktigt laggigt antagligen fps dropp kan nästan ej röra mig sen efter cirka 30 sec går det bort och då är jag död.
Efter det så flyter det normalt jag vetefan vad det är som orsakar detta någon som har några tips? Har ej antivirus. Men jag tror det är något i bakgrunden vet ej vad. När jag kollar i procesess så tar spelet nästan upp till 2 gig ram och det är exakt vad jag har. Varför blir det så? Detta är frusterande har aldrig varit så innan
Efter det så flyter det normalt jag vetefan vad det är som orsakar detta någon som har några tips? Har ej antivirus. Men jag tror det är något i bakgrunden vet ej vad. När jag kollar i procesess så tar spelet nästan upp till 2 gig ram och det är exakt vad jag har. Varför blir det så? Detta är frusterande har aldrig varit så innan