Hej. När jag spelar COD Black Ops så är det för det första väldigt svårt att hitta servrar, tar en jävla tid att browsa servers. När jag väl kommer inpå en server så blir det ett fruktansvärt lagg när jag är inne.Connection Problems står det, och det är tydligen inte bara jag på servern som hade det problemet. Nu undrar jag, om ni har samma problem? Spelade för en timme sedan med 20 i ping och allt flöt på hur bra som helst, men nu är det totalknas med både ping och servrar.
Kan det vara så att servrarna som spelet ligger på har blivit överbelastade precis som det var när BFBC2 släpptes?
Laggar det för er med är alltså frågan. Och nu när jag ändå har en tråd uppe ang. Black Ops så undrar jag vilket sett som är snabbast att levla på. Är level 7 nu och tycker bara att det går ganska segt. Kör då TDM. Bör jag spela något annat gamemode eller vad tycler ni? Kör som assault för tillfället.
Edit: Blev något fel med pollen, saknas en del svarsalternativ.
MVH
thief
Försök få i honom åtminstonde 200 gram protein om dagen, börja med proteinshake x3 varje dag och efter några månader, om du inte ser tillräckligt med resultat så får du trycka i honom PWO innan varje pass.
Glöm inte legday.
en gång fick jag skit för att kattskrället hade varit och pippat på grannkatten som sedan fick valpar, sa te'na att ro hit pengar så jag kan kastrera fanskapet då
angående maten så låter jag katten jaga själv, fruktansvärt motiverad efter dagar utan mat
hoppas det går bra