Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Football Superstars(MMORPG)

Postat av Ungen_ den 13 November 2010, 13:02
140 kommentarer · 241 träffar
www.footballsuperstars.com

Aldrig velat kunna lira fotbollsmatcher med polares där DU kontrollerar enskild gubbe samtidigt som de andra gubbarna kontrolleras av enskilda individer som dig själv? Du styr din egna gubbe, gör mål, tacklar, passar och känner dig som en stjärna efter matchvinst?

Eller kanske bara chilla utanför planen? Gå på fester, köpa nya kläder, bilar, eller kanske besöka en vän på andra sidan stan för att se hans nyköpta hus?

Ja, allt detta kan hända i spelet Football Superstar där DU lever drömmen som en fotbollsstjärna. Du går med i en klubb, kanske skapar en, rekryterar spelare och vinner ligan. Får priser, pengar, blir känd. m.m.

Allt är tillängligt i spelet, det är något jag själv drömt om att det ska finnas.

Just nu förbereds spelet för Closed Beta som kommer vara runt slutet av Maj eller början av Juni, alltså om några dagar beräknas det. Finns redan många svenskar, och jag hoppas vi blir fler med er hjälp och intresse. Så kom med och upplev drömmen !

Läs mer på:

Välkommen !

--------------------------- -----------------------

SKREVS FÖR 2-3 ÅR SEDAN.

Idag, 2010, nära 2011. Sitter jag fortfarande fast i spelet. Har lirat sedan Beta och sett det mesta flyga in och flyga ut ur FS(Förkortningen till Football Superstars)

Spelet är i stort sig grovt beroendeframkallande om man är en fotbollsfantast som mig själv. Spelet erbjuder mycket, blivit recenserat av Aftonbladet som beskriver spelet som "Fotbollens World of Warcraft".

Jag rekommenderar detta spel starkt och vi behöver FLER svenskar! De få svenskar som lirar just nu är ruskigt duktiga och det verkar som att det finns en hel del talang hos den svenska befolkningen! =)

Personligen är jag Manager för min egna PMC (Player Management Club), en egen klubb alltså. Där jag har 15 starka lirare som lirar på toppnivå.
Hunnit bli level 75 (Inte satsat mycket på att levla då det är hjärnan som räknas och inte vilken level man är för att kunna bli en bra spelare) Högst level i spelet är just nu level 91.

Spelet är divisionsbaserat. Du börjar i Football Academy där du lär dig spelet, sedan blir du transfered till division 4. Med levels stiger du i divisioner och vid level 70 når du division 1(Den högsta). Är du en nörd, som vinner matcher, kan du nå level 70 på 2-4 månader. Notera vinner matcher, du får mer xp/pengar genom att vinna än förlora/oavgjort.

Med levels kommer "stats", du bygger din egna character hur du än vill. Ska den skjuta hårt, byggs Kicking Power, ska den vara snabb, byggs speed, osv. Kombinationer är det bästa.

Du kan mingla i cafeer, vid stranden, i nattklubbar eller i stan.

Noteringar värt att läsa:
- Om du börjar spela, välj _INTE_ Cruyff servern. Välj pele. Då Pele har en större playerbase och där den egentliga utmaningen ligger. Dom som failat i pele och inte kan vara bäst här, har börjat på cruyff (för att så kallat slå ner noobsen som precis börjat lira) Jag lirar på Pele, och kan gärna hjälpa er på traven! Namnet in-game är Fabulous, på forumet Deno & ni kan nå mig via irc Q-Net #Oldschoolfs
- När du bygger stats i gymmet, finns 6 st. (Speed, accuracy, agility, spatial awareness, endurance, strenght). Bygg statsen 5 under din level. Exempel: Är du level 10, så ska alla dessa 6 stats ligga på 5. Är du 20, ska de ligga på 15. Osv. När du når högre level och fått förstående hur funktionerna fungerar så kan du bygga hur du vill. Personligen hade jag 5 under tills level 70. (Rekommenderat)
- Spelet är SVÅRT att bli bra på, det krävs verkligen fotbollssinne och vara en förbannat bra gamer att bli bra på det. Du måste använda din hjärna, logik & sunt förnuft anser jag vara det viktigaste.
- Att lira försvarare är minst lika kul som anfallare. Jag är center back och är hög värderad spelare. Dock så behöver Sverige fler anfallare i landslaget/klubbar då toppsvenskarna är alla backar. (Konstigt nog? ;)) Så jag tipsar er att bli anfallare så har ni stor chans att joina min klubb också då vi rekryterar den positionen just nu!:)

Ha jävligt kul, riktigt grymt spel med massa att lära sig! HELT annorlunda från de flesta spel and you'll have one hell of a ride in Football Superstars!

Välkommen:D (Kontakta mig gääärna, alltid kul med fler svenskar som börjar lira seriöst. Dont waste my time annars:))

140 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 140 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..