1
Black Ops Release På Tisdag!
Postat av Maskinen den 5 November 2010, 18:32
107 kommentarer · 286 träffar
I skrivande stund är det 75 timmar, 23 minuter och 32 sekunder kvar. Det känns som gamingvärlden tar ett djupt andetag och står stilla.
Folk kryper in i sina små hålor, laddar upp med mat och bara väntar. Tisdagen den 9e november 2010 kommer bli dagen då det kommer pangas HS i små hörn runtom i världen, men det kommer också bli dagen då många drömmar går i uppfyllelse.
Kommer du köpa spelet direkt på första dagen eller vänta? Det kommer ju vara nattöppet på många ställen också! Själv har jag D-dag just den dagen och prov klockan 10, men efter det blir det hem och gejma!
Hur tror ni spelat kommer bli, succé eller flopp?
Ni som spelat det på xbox redan, vad tycker ni?
Kommer Treyarch vinna tillbaka sitt hos många förlorade förtroende?
Utan UMP, Commando och G18, kommer det ändra spelet mycket?
Wager Matches, kommer det bli bra?
Xbox 360, PS3 eller PC?
Men framför allt, Dedicated Servers!
Diskutera fritt om Black Ops!
Eftersom många säger att de ska börja med multiplayer, vad är det första du ska göra? Själv har jag inte riktigt bestämt mig, alltid nice att lira sp men mutliplayer är så lockande!
Folk kryper in i sina små hålor, laddar upp med mat och bara väntar. Tisdagen den 9e november 2010 kommer bli dagen då det kommer pangas HS i små hörn runtom i världen, men det kommer också bli dagen då många drömmar går i uppfyllelse.
Kommer du köpa spelet direkt på första dagen eller vänta? Det kommer ju vara nattöppet på många ställen också! Själv har jag D-dag just den dagen och prov klockan 10, men efter det blir det hem och gejma!
Hur tror ni spelat kommer bli, succé eller flopp?
Ni som spelat det på xbox redan, vad tycker ni?
Kommer Treyarch vinna tillbaka sitt hos många förlorade förtroende?
Utan UMP, Commando och G18, kommer det ändra spelet mycket?
Wager Matches, kommer det bli bra?
Xbox 360, PS3 eller PC?
Men framför allt, Dedicated Servers!
Diskutera fritt om Black Ops!
Eftersom många säger att de ska börja med multiplayer, vad är det första du ska göra? Själv har jag inte riktigt bestämt mig, alltid nice att lira sp men mutliplayer är så lockande!
Black Ops Kommer Bli
167 personer har röstat