Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Heroes of Newerth - Public hon :<

Postat av Drefzor den 30 Oktober 2010, 14:33
14 kommentarer · 106 träffar
Hejsan alla goda och glada

Jag och en polare låg vid ca 1800 psr men vi fick endast folk som var dåliga i vårat lag som alltid skulle köra carry etc. Så vi hade typ ett loss streak på 10matcher lr något. Polaren pallade inte mer utan bestämmde sig för att resetta hans stats och jag hängde på.

Nu har vi kommit upp i 1700+ igen och det sorgliga är att alla riktigt super kassa spelare ligger på 1700 - 1800 av någon anledning.

vi har 50+ matcher spelade: TSR på 9.5 - 10, KD på 3 - 4, 85% win ratio och folk vägrar fortfarande anpassa sig efter oss när det kommer till picks etc.

Vet att det är ganska egoistiskt av oss att alla spela carry, men det är förmånga i Public HoN som absolut inte klarar av den rollen som alltid ska spela carry.

Vad tkr ni om hon public? Jag önskar PSR togs bort och det blev lite mer som garena där man har olika rum efter vilken nivå man ligger på som spelare. Så kan man utvecklas mera som spelare istället för att behöva försöka undvika idioterna som alltid verkar komma in i sitt lag.
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..