Fan alltså jag har nötat HoN nu i 1 vecka och blir fan inte bättre. Då menar jag spel mässigt och inte alla points.
Hur kan man göra för att bli bättre? Har testat att titta på guides på youtube osv osv men lyckas fan inte, tycker att spelet är grymt roligt men man får fan ingen hjälp när man går in på en noob server alla bara klagar sönder :(
Hur kan jag nu göra för att bli bättre på HoN/ hur gjorde ni?
Tack i förhand // lessen hest
vill man det kan man det
bara att nöta på.
Spela med polare som kan spela / hitta "polare" på internet och be dem lära dig.
Lira massa nostats så du inte pajjar dina stats till senare (om du ska fortsätta spela osv.)
lira INTE EasyMode!
Och kör SingelDraft/All Random, så du får testa lite olika heroes :)!
pma mig så kan jag lira 2v2 eller något, och berätta lite för dig :)!
När man inte kan vara i lanen så creepa, stacka creeps.
Gör inget ensam, var defensiv, ju mindre du dör desto mindre hamnar du efter..
#8 tack ska tänka på det, gör exakt det du säger hahah
De snackar om hur man kontrar heroes, bra teamsetups, olika taktiker och så vidare.
Jag har lärt mig det mesta därifrån då jag aldrig hade spelat Dota innan och var helt lost.
Lär dig att endast last hit / deny + harass utan att tanka massa creeps i onödan.
lär dig när du ska creep pulla
typ sånt sen är det ju bara att nöta nöta nöta så du blir bättre.
vad fan tror du?
Ett annat tips är att bara spela support heroes i början så man lär sig spelet först innan man ger sig på de svåra heroeseN
Joina dem och kolla om de har kvar någon spot eller om dem ens kör det fortfarande, eller PM'a klanledaren eller någon officer och hör med dem.
Se videos, kolla på honcasts matcher och vad du än gör, rör inte en carry förrens du kan spela ordentligt. Kör support till en början och sedan kan du pilla lite på gankers/initiation.
Look alive. ( Nigma :ppppp)
SPELA INTE CARRY!
Inte för att support är lättare men du kan vinna matcher med en dålig support.. Men en dålig carry är lite svårare =)